Frakt og retur

Frakt

Dibea tilbyr frakt med Helt Hjem, Postnord og Bring. I handlekurven ser du til en hver tid oppdaterte fraktkostnader og leveringsalternativer for ditt postnummer. Vi minner om at fraktprisene kan justeres. Dersom du har spørsmål om din frakt eller retur kan du alltid ta kontakt med vår kundeservice.

kontakt@dibea.no

Retur

Du har rett til å returnere ethvert produkt innen 100 dager etter bestilling, forutsatt at det er i original emballasje og i samme stand som da du mottok det. Følg stegene nedenfor for å finne ut hvordan du kan returnere. Returkostnaden for returfrakt vil alltid være den samme som fraktkostnaden ved bestillingen.

kontakt@dibea.no

Viktig informasjon om retur

Det finnes to måter å gjennomføre retur. Hvilket alternativ som er tilgjengelig for deg avhenger av ditt postnummer og hvorvidt pakken din ble levert med Helt hjem eller Bring.

Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyd med sine produkter. Det betyr at vi strekker oss langt og tar imot returer dersom du ikke er fornøyd med produktene dine. Du har rett til å returnere ethvert produkt innen 100 dager etter bestilling, forutsatt at det er i original emballasje og i samme stand som da du mottok det. Følg stegene nedenfor for å finne ut hvordan du kan returnere.

Returalternativer

Helthjem henting: Retur hentes fra dørmatte/postkasse der dekning finnes. Returkode skrives på pakken.

Helthjem innleveringssted: Leveres på pickup point. Hvis Helthjem ikke dekker, brukes Postnord. Returseddel må printes og festes på pakken.

Viktig

Ikke skriv returkoden eller lim returseddelen direkte på varens indre emballasje – Bruk en ytre eske/innpakning. Refundering skjer ved mottatt retur. Utbetaling skjer via samme betalingsmåte du har betalt for produktene og kommer normalt på konto etter et par virkedager.

Reklamasjon

Selv om vi har strenge kontroller på våre produkter, kan det en sjelden gang oppstå defekter. Hvis du oppdager en produksjons- eller materialfeil, følg disse trinnene for å reklamere.

Vi håndterer hvert enkelt tilfelle separat. I løpet av garantiperioden har du rett til å klage på produksjons- eller materialefeil, eller feil som oppdages etter normalt bruk. Hvis feilen er forårsaket av feilbruk, har du ikke rett til å reklamere.

Send en e-post til kontakt@dibea.no og informer oss om din retur.
Inkluder ordrenummeret ditt og merk e-posten som «Retur».

Hvordan reklamere

  • Send en e-post og beskriv skaden og hvordan den oppsto.
  • Ta bilder eller lag en kort videosekvens som viser skaden/problemet.
  • Send alt, inkludert ordrenummeret ditt til kontakt@dibea.no.
  • Husk å legge ved bildene i ZIP- eller JPEG-format. Vennligst navngi e-posten «Reklamasjon»